Slappedag

Gick av jobbet imorse vid 6 efter 2 nätter psykbryt, har kommit på att alla som jobbar med planering är dumma i huvudet.

HUR SOM HELST!

Detta är verkligen inte en dag som går till historien...

Elin har hunnit med både sök och spårträning, och jag då?

Njae... Inte direkt skitmycket.

Lite lydnadsträning och en löptur med Carro på 6 km nu på kvällen är vad som har hunnits med.

Min löprunda fick bli straff för att jag inte pallade att släpa iväg min sorgliga ursäkt till kropp för MMA-kvällsträning på Gladius.

Hoppas på nya friska tag imorgon! Då ska jag minsann köra spår, uppletande och sen skyddsträning i miljö senare på natten :D


Dagens reflektion, Carro är fortfarande inte helt bekväm kvällstid. När jag tagit ut henne från bilen på jobbet för rastning så är hon lite stressad. Och nu när jag var ute och sprang så var hon väldigt observant om vad som pågick och vart hon hade mig. Men det kommer väl.. Har vart en rätt så omtumlande vecka för den lilla damen ^^

Har för övrigt kommit fram till att hennes första smeknamn får bli "Musen" och "Struten", dom öronen och nosen skojar man inte bort i första taget....


Som sagt... Slö dag idag:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0