Ozzfest

Skön söndag blev det istället för gårdagens högt ställda ambitioner... Kom ur säng i precis lagom tid, slö frukost med scones och kaffe och så iväg till GMBK.

Det blev en alldeles ypperlig promenad med Team Dexter/Carro och sedan Team Nixa/Prince/Collin ute på skjutfältet. Carro och Nixa fördrev tiden med att spåra älg, Dexter med att träna "kom nu hit när jag ropar på dig", Prince travade förnöjt omkring med en boll och blev lycklig som ett barn vid jul varje gång han släppte ner den på marken och "hittade" den igen. Collin var dagen till ära också med ute på fältet och hans mål med promenaden löd; "men fan gubbar, vänta på mig... jag vill också vara med och leka".

Dagens fångst:

Nu är den äntligen död:


Nu går vi hem och anrättar mitt kap:

Efter våran promenad så blev det lite lydnad, inkall och bus.

Vi sprang på Carro´s syster Chili med husse Gunnar vilket var riktigt kul, vi stod och pratade en stund innan det vart tvunget att packa ihop hela kalaset. Jag, Carro, Collin och Dexter hem till mig och Elin, Nixa och Prince hem till sig. Det var dags att bana väg för dagens stora händelse, det kära återseendet av Ozzy! :)

Dexter är förlagd till Pinnharvsgatan nu när Ozzy är på besök. Ozzy, ja Ozzy... Vad ska man säga, vi sågs bara alldeles som hastigast nu ikväll. Det är Prince på centralstimula, det är full rulle + att han låter som en liten gris. Här är en liten bild som inte riktigt gör honom rättvisa men det är allt som finns för tillfället :)



En underbar helg har kommit till sitt slut, nu börjar jobbet igen... En fantastisk långvecka med 60 timmar Volvo Lundby kommer göra susen för träningslusten.

Vi avslutar med en gammal favorit i repris, inte helt korrekt handhavande av agilitytunnel...


Over and out!



Kommentarer
Postat av: Elin

Hehe.. bra beskrivning på hur Princen underhåller sig själv. "var är bollen?? DÄÄÄÄR är den.. JAAAAAA!!!" Så roligt att ha lille Ozzyn hemma igen med. Snutten. Tack för mat och pratstund.

2010-11-29 @ 01:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0