Lazy sunday

Såja....


Idag styrde vi kosan mot Härskogen och spårträning. Dexter överraskar gång på gång, han kan nog bli en kul kille när han går att samla ihop och han inte är high on life bara han kommer utanför dörren.

Nixa gick bra som alltid men dagens ljusglimt var ändå mitt första spår med Carro.

Elin hade lagt ett jättefint spår som klarades av i väldigt rask takt, hon stormade på som ett tåg med nosen i backen och svansen i vädret...

En miss men vad gör det? Riktigt kul att se vilket bra arbete Tony och Kersin lagt ner på Carro och det kommer bli spår, spår, spår nu framöver. Det märktes att hon tyckte det var riktigt kul :)


Jaha, vad ska man säga mer? Hundar, hundar, hundar överallt!

Hade besök av monica, micke och joppe igår kväll för en guitar hero afton så totalt 6 hundar rymdes utan problem i en trea. Hade någon sagt till mig för ett år sen att du skulle sitta i mölndal med 3 mallar, 2 boxrar och 1 chihuahua längre fram så hade jag bara skrattat. På pappret låter det som en smärre katastrof men det e sjukt va bra det funkar, man märker inte av dom!

Carro har börjat bli hund nu äntligen... Glad, go, tillgiven :)

Jag kommer säkert bli en sån där gammal enstöring som pratar med mig själv, har kofta och 70 katter....


Kommentarer
Postat av: Tony & Kerstin

Jättekull att läsa om Carro! Härligt att allt har gått så bra hittills.



Krama Carro från oss

Tony & Kerstin

2010-11-14 @ 14:38:06
URL: http://brukshundarna.se
Postat av: Elin

Såg superfint ut och ni börjar bli ett härligt team. <3

2010-11-14 @ 21:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0