Kallare än Sibirien...

Lite försenad hela dagen idag känner jag... Vaknade en timme senare än tänkt och var tvungen att stressa iväg för att köpa foder och kika på present inför ett stundande dop.

Vidare till Kallebäck och köra uppletande med Dexter och Carro. Dexter, fortfarande high on life är en väldigt glad men än så tålamodskrävande tuggmaskin som helst av allt vill springa runtruntruntrunt i cirklar istället för att komma in med saker han hitills råkar hitta ;)

Det där med att han skulle varit körd i uppletande innan Elin fick hem honom är antingen gjort av en totalförlamad, blind, döv och stum människa eller en ren och skär lögn för han har inte en susning om vad upplet innebär än :D

Carro den lilla kämpen, vi tuffar på och lär känna varandra. Hon gick tokbra ut och klippte dom första 3 nästan rakt på. Den 4:e trollade nog jag bort. Den låg inte där jag ville att den skulle ligga/där jag lagt den. Utan vi gick ut och la ny och skickade om och lille musen Carro visade än en gång vart skåpet skulle stå. Husse måste skaffa golf-flagga och ställa ut så han ser ordentligt vart han lagt sakerna :D

Sedan stressa hem och komma ut med Collin, det lilla livet trivs inte riktigt i bilen så här års så han fick va hemma och sova. En promenad med de båda och lite lydnadsträning med Carro på en plan i närheten, känns som vi börjar hitta varandra mer för var gång!

Nu måste jag fixa skit innan det är dags för en smäktande jobbhelg fre, lör, sön 18:00-06:00 med inplanerad träning för både mig och hund, huga...

Det firar vi med en bild på en delfin och en ko!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Skriv mer=)

2010-11-20 @ 08:10:51
Postat av: Elin

Vi hittade den gröna lille ormen sen. Leah snappade upp den. Den låg 7-8 m längre in än vad du trodde. :P

2010-11-20 @ 09:47:28
Postat av: Johannes

Perfekt!

http://www.youtube.com/watch?v=EIyixC9NsLI

2010-11-20 @ 16:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0