Dagens

Jahaja....


Då var det uppstigning vid 7 och med varm hand ta emot Elin som slutade jobbet. En fantastisk skogspromenad på 2 timmar var precis vad hundarna behövde.... Nixa och Prince fick lösa av Carro och Dexter att springa löst :)

Den enda vettiga var väl egentligen Collin som stannade hemma och sov i sängen, den lille livsnjutaren...




Väl hemma blev det stor-frukost i form av omelett delux signerad Johannes "Arga kocken" Gustafsson med efterföljande siesta.

Efter uppvak, ännu mera matlagning! Denna gång ställdes det till med fest i form av fajitas! Efter den episkt mexikanska tillställningen och hånskrattande åt folk i Lyxfällan så var det tid att sparka iväg E till jobbet och för mig att vänta ut klockan tills man skulle iväg och köra skydd i miljö.

Det är riktigt kul med skyddet och speciellt när man nu har egen hund ^^

Det var en taggad Carro som redan från bilen visste vad som var på gång... Hon skötte sig snyggt tycker jag. Det är väl fortfarande lite förvirring mellan henne och mig och det tar ett tag innan vi kört ihop oss. Men vi gjorde ett bra jobb får jag säga!







Kommentarer
Postat av: Elin

<3

2010-11-20 @ 09:49:23
Postat av: Mia

Hej

Så kul att ni har en blogg där vi kan följa era upptåg.

Är det ok att jag lånar bilder då och då?

Lycka till med Carro-Linan.

//Mia

2010-11-21 @ 09:23:56
URL: http://www.mallekraft.se
Postat av: Johannes

Hej!

Självklart är det okej att låna bilder...

Vi hörs, hälsa Glenn :)

/Johannes

2010-11-21 @ 12:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0