Dag 2, the day of darkness...

Jaha, så vaknade vi...
Solen lyste och klockan var 8, tydligen den tiden man vaknar i Småland.
Bara att acceptera läget och ge sig ut på en rastning med efterföljande riktigt hurtig joggingtur på dryga 5 km.
Inga som helst problem att springa med lilla barnet, hon följde nästan slaviskt.
Ett snabbt stopp på huveröds där det inhandlades halsband och back on track-täcke (fint så det förslår).
Sedan blev jag väktare som jag är, satt med den fina tjänsten: "vakta boxer med allergichock" och från och med nu så är Prince nya namn Elefantmannen.
Fram emot kvällen bar det av upp mot GMBK där det tränades lydnad. Där var det mörkt, regnigt och det blåste en hel del.
Carolina af Silverhjelm tyckte mer eller mindre allt var läskigt och var inte alls bekväm i situationen.
Efter lobbying-doggystyle med köttbullar så fick hon på sig täcket och kunde vila upp sig i buren medans jag och E körde lite skydd med Nixa.
Nu sitter jag här med 3 mallar, 1 boxer och 1 chihuahua... Vafan hände?


Kommentarer
Postat av: Elin och elefantmannen

<3<3<3

2010-11-12 @ 14:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0