Hej då jul, hej verkligheten...

SÅ!

Tillbaka till den förkrossande verkligheten efter en välbehövlig ledighet uppe i Norrland. Pick, pack, djur och människor skyfflades in i super-Skodan och kosan styrdes mot norr. En nätt resa på ca 60 mil gick förvånandsvärt bra bortsett från att den enda medhavda CD-skivan blev en smula uttjatad efter 960 lyssningar.

En helt fantastisk vistelse uppe i Hälsingland med 30 minus och 1 meter snö summeras nedan med lite bild och film:


Årets julklapp


Är man stor, måste man vara snäll...


Rastning... 25 minus, frusna tår och upparbetat flås


Det var lite snö i centrala Bollnäs


Det var 5 mysiga dagar och förträffligt att få fira jul the Bålefalk way.... Ett snökaos höll på att strandsätta oss uppe i norr men vi skrattade döden i ansiktet och begav oss hemåt, 70 mil och i modiga 80 km/h!


Som utlovat, julklapp nr 2 från Elin, the tjänstetecken of doom!


Ny OS-gren, slägga med malle


Kul med djur


Julklapp 1 & 2 <3


Hej jag har stora öron:

(Bilder finns högupplöst ifall nån vill lägga upp på sin sida).

Göteborg nu igen...
Vi slåss mot klockan och gör det med glädje. 2011 kommer att bli ett år där husse slår knut på sig själv. Jag kommer ta vara på dygnet skulle man kunna säga. Med heltidsjobb, hundträning, flickvän, MMA, löpning, repning med bandet, turnéer, universitetsstudier, renovering av lägenheten och en massa annat spex så vet jag hur jag ska få tiden att gå ivf. Jo förresten, husse <3 matte... En hel massa ;)


Kommentarer
Postat av: Matte

Tjänstecknet är från dizza.se och halsbandet har Petter gjort kanske jag ska nämna med. Tur man har så duktiga vänner. :)



Vi hade en trevlig resa till Norrland och 2011 kommer att bli ett grymt år på alla sätt. :)<3

2010-12-29 @ 03:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0